Avatar billede nomisdk Nybegynder
11. april 2014 - 23:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XML query - fetch 500, og fetch 500, til alt data er loadet.

Hej

Jeg har følgende kode:
http://pastebin.com/reCg9iAn

Koden benyttes op mod et API til Autotask.com.
Problemet består i at der desværre er en begrænsning i dette API, på at der max pr. query kan fethes 500 results.
Det jeg har behov for er at få omdannet koden, så den henter 500 results, gemmer  dem i en variable, henter så de næste 500, og så videre til den har alt data i en variable, som jeg så kan gøre med hvad jeg vil.

Det som jeg selv tænker er at, lade den udføre en query, og så når result = 500, lave en query mere, hvor $startid, er lig med det sidste id hentet.

Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af udforme dette i kode :(

Er der nogen som kan komme med et hurtigt bud på et eksempel på hvordan jeg kan gøre?
Avatar billede madslundholm Novice
03. maj 2014 - 23:01 #1
Det kræver lidt du ved hvor mange results du skal have.
Laver du det i oop?
Avatar billede nomisdk Nybegynder
04. maj 2014 - 13:37 #2
Hej, jeg har fået det løst, så lukker lige denne.