Avatar billede lka Nybegynder
17. august 2001 - 08:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike vil ikke joine første gang

Når jeg joiner en server og bliver accepteret (så der står: \"build server XX\", vil aldrig første gang joine serveren. Jeg bliver altid nød til at skrive retry (2. gang virker det hver gang).

Hvad kan der være galt ?
Avatar billede lka Nybegynder
17. august 2001 - 18:19 #1
Kom lige til at lave dette spørgmål på det HELT forkerte tidspunkt. (håber at dette giver nogle fornuftige indlæg)
Avatar billede the_email Nybegynder
18. august 2001 - 16:39 #2
Spiller du på Opasia servere.
Avatar billede lka Nybegynder
18. august 2001 - 23:21 #3
Det sker på alle servere (jeg spiller mest på Jubii og derefter Opasia)
Avatar billede smudo Nybegynder
19. august 2001 - 00:48 #4
jeg har selv det samme problem og ved der er mange andre der døjer med det samme. Jeg vil har bare valgt at leve med det!
Avatar billede lka Nybegynder
19. august 2001 - 12:09 #5
hmm..okay. Jeg håbede på at der var en løsning.
Avatar billede cooliceman Nybegynder
25. august 2001 - 10:50 #6
Kan det ikke være ligemeget når du alligevel kommer ind :-?
Avatar billede lka Nybegynder
25. august 2001 - 11:41 #7
cooliceman >> nope (fx. på Jubii, skal jeg side og trykke retry, retry osv. indtil at jeg bliver \"accepted\", men da det ikke virker første gang, skal jeg have 2 \"retry-runder\" - det tager lang tid !)
Avatar billede lka Nybegynder
12. august 2011 - 21:20 #8
luk