Avatar billede Millze Nybegynder
26. marts 2014 - 21:12 Der er 5 kommentarer

E cigaret?

Kan man tage andre ting i en e cigaret end e juice?
feks Vand, saft eller noget andet man lige kan finde? :D
Avatar billede ilithos Nybegynder
27. marts 2014 - 10:50 #1
hvad skulle formålet være med at benytte andre former for væske? det meste vil kunne fordampes osv, men spørgsmålet  er mere om det ville være en god ide.
Avatar billede ilithos Nybegynder
27. marts 2014 - 10:57 #2
er selv damper, og "distilleret vand" bruges ofte til at fortynde væsker og derved sænke fordampningspunktet.

Hvis det er fordi du er løbet tør for væske eller andet kan dette jo nok løses forholdsvis simpelt.

Hvad er årsagen til at du leder efter alternative væsker?
Avatar billede Millze Nybegynder
28. marts 2014 - 22:01 #3
Det var nu bare hvis man ikke havde mere tilbage :)
Avatar billede ilithos Nybegynder
28. marts 2014 - 22:32 #4
Nu ved jeg ikke om du damper væske med eller uden negotin osv, men damper du med vil en væske uden ikke løse problemet lige med det samme. Vil anbefale blot at prøve at spørge nogle du kender der damper eller prøve på et af de forums fer er egnet til formålet. Eksempelvis eryger.com eller damphullet.dk

Der er en grund til at væskerne er baseret på PG og VG. Det er ikke alt der er ufarligt at indånde, og pg pg vg er netop valgt grundet tidligere undersøgelser på området.
Avatar billede thomas-j Nybegynder
21. maj 2014 - 10:50 #5
Vil ikke opfordre til selv at begynde, at mikse det ene eller andet man lige selv kunne finde på sine hylde hjemme i køkkenet ned i sin e-væske. Personligt føler jeg ikke at den bedste løsning til ens e-cigaret er den type, hvor man selv har mulighed for at blande og tilføje e-væsken. Mere kontrolleret må det alt andet end lige være, når man køber en e-cigaret, hvor væsken er påfyldt på forhånd.

Mvh Thomas
Fra - http://xsmoke.com/dk