Avatar billede dumdum Nybegynder
16. august 2001 - 23:15 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Points tilbage til svane

Så kommer pointsene lige retur, hvis du altså svarer.

Ska vi ha en ref på???
www.eksperten.dk/spm/99296
Avatar billede svane Nybegynder
16. august 2001 - 23:40 #1
Tak for det. Men jeg ved faktisk stadigvæk ikke hvad man bruger de her point til, ud over at kunne stille spørgsmål.
Avatar billede Beach Mester
17. august 2001 - 01:55 #2
Ligger lige et svar, hvis svane vælger den nemme løsning på http://www.eksperten.dk/spm/99296
//Beach
Avatar billede dumdum Nybegynder
17. august 2001 - 09:38 #3
Svane, jeg hører gerne fra dig hvis du vil have at jeg skal dele pointsene ud eller du selv vil gøre det. Jeg er med på hvad som helst :-)
Avatar billede svane Nybegynder
17. august 2001 - 23:00 #4
Ja tak, gør du bare det. Bare del ud, det er jo min mands \"konto\". Så vær bare gavmild.Jeg kan altså ikke lige finde ud af alt det.
Avatar billede Beach Mester
17. august 2001 - 23:02 #5
>>>svane
Du må jo lige skrive hvor mange point der skal deles ud til hvem. Du har sat 30 ting af slagsen til at give ud af på det spørgsmål her!

//Beach
Avatar billede dumdum Nybegynder
17. august 2001 - 23:03 #6
jotak jeg vil gerne smide points ud til nogen, men jeg vil gerne vide til hvem og et antal...
Avatar billede svane Nybegynder
17. august 2001 - 23:18 #7
Beach, Nil.dk og dumdum. 10 til hver må det jo være.Men jeg har jo efterhånden forstået at man selv skal svare på nogle spørgsmål, for ikke at løbe tør for point. Men jeg kan ikke finde rubrikken byggematerialer eller kosmetik.
Avatar billede dumdum Nybegynder
17. august 2001 - 23:24 #8
svane>> Hehe du kan jo også bare klikke på bannerne een gang/dag...

Nu venter jeg bare lige på at nil.dk henvender sig...
Avatar billede dumdum Nybegynder
17. august 2001 - 23:26 #9
Hva fanden laver det nu det geil?????? Helt ærligt. Jeg trykker 10 til mig og 10 til beach og så får vi 15 hver. GEIL og undskyld. Hvorn kan vi lige redde den???
Avatar billede Beach Mester
18. august 2001 - 08:34 #10
>>>dumdum
Så længe nil.dk ikke har været inde med et svar, så bliver point fordelt mellem dem som der har svaret. Fordelingen 10/10 bliver til 15/15 forholdet af den grund at man ikke kun delvist kan lukke et spørgsmål. Enten er det lukket eller også er det åbent!
Hvis vi lige venter på nil.dk så må vi lige se hvad vi gør.
Jeg er ikke hjemme igen før i morgen, så det er ikke fordi jeg ikke er med...

//Beach
Avatar billede knorte Nybegynder
20. august 2001 - 00:51 #11
Altså mænd. Tænk at diskutere sådan om nogle point. Jeg bliver ved med at køre rundt mellem 99296 og 99303 og hver gang, skal jeg bare gå tilbage til det andet. Hvad er det egentlig jeg skal????
Avatar billede knorte Nybegynder
20. august 2001 - 00:53 #12
Undskyld. Knorte er mig, svane er min mand. NU har jeg forstået det. dumdum har fået pointene. Også giver han 15 videre til beach. Så jeg skal faktisk ingen ting. Yes!
Avatar billede Beach Mester
20. august 2001 - 10:00 #13
>>>knorte (svane)
Yes, der er styr på det hele:-)
Du har gjort hvad du skal!
Og.... Vi diskutere ikke, men prøver bare at tilbyde de mannesker som skulle have haft point, at de kan få dem hvis de vil*S*

//B
Avatar billede dumdum Nybegynder
21. august 2001 - 10:00 #14
Hmm jeg fornemmer at folk (knorte) bliver sure bare fordi jeg er hjælpsom...

Indrømmet det er også lidt spooky...
Avatar billede knorte Nybegynder
22. august 2001 - 00:52 #15
Ups, dårlig fornemmelse. Ikke spor sur. Bare lettere forvirret. Men ikke mere. Tak for hjælpen
Avatar billede dumdum Nybegynder
22. august 2001 - 21:10 #16
Det var egentlig så lidt, har bare på fornemmelsen at nil.dk aldrig får sine points... :-(
Avatar billede Beach Mester
22. august 2001 - 22:05 #17
Han fik dem aldrig, men han skal jo bare lige melde sig under fanerne her inde, så får han dem jo:-) Der er ingen grund til at oprette de 2 nye spørgsmål der skal til for at han får dem tilbage, før han dukker op her, hvis du kan følge mig!

//Beach
Avatar billede dumdum Nybegynder
22. august 2001 - 22:48 #18
jeg er med...