Avatar billede mogens Nybegynder
18. maj 1999 - 00:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

modem bliver sat til standardmodem

hej!

jeg har geninstalleret windows og så nu kan den ikke installere modemet ordentligt igen, og ham der satte den op sidst, er på ferie...

men altså når jeg vil lave en ny forbindelse så søger den efter mit modem men den finder kun et standard modem, og det den virker ikke med når den skal ringe op...

men jeg har en diskette som fulgte med, men den er ikke til meget nytte for der er ingen setup eller nogen exe filer, på den....

hvordan får jeg det til at virke?
Avatar billede cybles Nybegynder
18. maj 1999 - 02:08 #1
Gå til denne computer.....tast på modem...tilføj ny.....nej til at windows selv skal tilføje et modem, henvis til diskette og det var det....
Avatar billede mogens Nybegynder
19. maj 1999 - 14:10 #2
det der henvis til diskette, hvordan fungerer det?

altså når den har søgt og fundet standardmodem, hvad gør jeg så der?
Avatar billede svendengelse Nybegynder
30. maj 1999 - 17:20 #3
Gå i kontrolpanel - tilføj hardware - og
vælg fra en liste.
Her finder du modemet navn og type, isætter disketten og vupti.
Hvis det virker højreklikker du på Denne computer - egenskaber - modem, markerer standardmodem og vælger fjern.
Good Luck
Avatar billede pusling Nybegynder
10. juni 1999 - 00:56 #4
Det bedste du kan gøre at finde dit modem på internettet da det er helt nye drivere. Her downloader du så driverne og gør som ovenstående altså windows jeg finder selv min hardware tryk så på diskette og derefter gennemse gå ind på C-drevet og find det sted hvor du har downloadet dine drivere marker din modem type dvs modemtype.inf
Held og lykke
Avatar billede mogens Nybegynder
30. juni 1999 - 14:32 #5
tak for jeres hjælpe