Avatar billede anjensen1 Novice
23. marts 2014 - 18:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Russiske våben gummidildoer og latexdukker.. Really?!

Nu er der en 'rotator' på opret-spørgsmål siden. Den er fra en RUSSISK dealer af ..våben dildoer og bolledukker.. ://
Kyrilliske bogstaver og hele smøretøjet
Er det virkelig i overensstemmelse med ekspertens målgruppe?
Underlødigt/ Uværdigt
Avatar billede Blueeyez Mester
23. marts 2014 - 18:33 #1
Du ville jo gøre en forskel ved at smide et link på dit spørgsmål.. Men nej og sådan noget plejer og blive slettet, men admin sidder ikke 24/7 og kigger på tråde ;)
Avatar billede anjensen1 Novice
23. marts 2014 - 19:23 #2
Det er ikke en 'tråd' det er en adverb som laver penge til 'eksperten'. Dvs at det drejer sig om administrative beslutninger for hvad og hvordan google adds må fremstå på siderne. Ikke en bruger overtrædelse, og ikke noget der kan 'linkes til. Andre må have set det også?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. marts 2014 - 19:36 #3
Jeg har ikke set dem. Er du sikker på din pc ikke er inficeret med snavs?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. marts 2014 - 19:49 #4
Grunden til jeg ikke har set dem, kan måske også være at jeg bruger en adblocker.
Avatar billede finb Ekspert
24. marts 2014 - 12:01 #5
Fåes de i gummi ?
haha
Avatar billede anjensen1 Novice
31. marts 2014 - 20:25 #6
naa - her var den så igen... ;/
http://snag.gy/rjblI.jpg