Avatar billede bubbadk Nybegynder
23. marts 2014 - 07:22 Der er 4 kommentarer

iPhone 5 problem

Har købt en brugt iPhone 5 checket den ik var låst eller emei spærret og alt var i orden....
Da jeg kommer hjem opdager jeg dog at folk ik ka ringe til mig og når jeg prøver at ringe slutter den opkaldlige med det samme. I loggen står der annulleret opkald???

Den ka både FaceTime SMS gå på net uden wifi .... Nogle der har prøvet noget lign?

Jeg har prøvet gendannelse uden held :(
Avatar billede KHHP Juniormester
23. marts 2014 - 09:08 #1
Kunne måske været noget med SIM-kortet. Har du selv klippet dit SIM-kort til så det passer eller har du bestilt et nano-SIM hos dine teleudbyder?
Det er ofte en dårlig idé at klippe kortet til, da det ikke altid bliver helt lige.
Avatar billede bubbadk Nybegynder
23. marts 2014 - 11:28 #2
Han klippede det til i 3 butikken .... Men hvis det var klippet skævt lyder det det da mærkeligt det er alt andet end opkald som virker.... Men Det er da forsøget værd ... Hører i butikken i morgen hva han siger.
Avatar billede bubbadk Nybegynder
23. marts 2014 - 12:27 #3
Har haft mit sim kort ovre i kærestens iphone 5 så det kan ik være derfor :(
Avatar billede Blueeyez Mester
23. marts 2014 - 13:07 #4
Hvad hvis hendes sim kort kommer over i din?
Hvilket IOS version er der på din iphone 5?

Prøv evt at tage sim kort ud. Sluk iphone, åbn itunes og sæt lightning kablet til pcen. Hold hjem knappen i bund på din iphone og sæt lightning kabelet til din iphone.

Bemærk at alt bliver slettet.