Avatar billede moern Nybegynder
16. august 2001 - 22:46 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Mit Internet! Hjælp!

Hvis jeg klikker på ikonet (nede ved uret) som åbner sig så snart man har oprettet forbindelsen og ikke sidder og surfer eller har nogen internet relaterede programmer åbne sker dette: DEN SENDER TOTAL MANGE BYTE og modtager også en lille sjat... jeg kan mærke det når jeg spiller CS og surfer på netttet og kan selvfølgelig se det når jeg ikke lave noget da den der går HELT amok!!! hvad sker der?? er det Code Red?
Avatar billede detstyrer.dk Nybegynder
16. august 2001 - 22:48 #1
Det hjælper med en anus
Avatar billede detstyrer.dk Nybegynder
16. august 2001 - 22:48 #2
Måske er det spyt... Hmmm Jeg kan godt tælle til tre. Kan du
Avatar billede detstyrer.dk Nybegynder
16. august 2001 - 22:50 #3
123 Se selv der kan man bare se, jeg er dygtig!
Avatar billede moern Nybegynder
16. august 2001 - 22:50 #4
detstyrer: hvad snakker du om! Tag venligst indlæget seriøst
Avatar billede hr_peki Nybegynder
16. august 2001 - 22:50 #5
HUH!!!!
Avatar billede kapla Nybegynder
16. august 2001 - 22:54 #6
Scan din pc for Virus her: http://housecall.antivirus.com/
Avatar billede kapla Nybegynder
16. august 2001 - 22:55 #7
Med Zonealarm kan du selv bestemme hvad for programmer der har adgand til nettet: www.zonelabs.com
Avatar billede moern Nybegynder
16. august 2001 - 23:20 #8
den fandt denne TROJ Sircam. men siger den er non cleanable hvad gør man så?
Avatar billede moern Nybegynder
16. august 2001 - 23:24 #9
skal man bare slette den selv så? der står jo hvor den ligger... kapla0 husk det skal være svar! ;)
Avatar billede kapla Nybegynder
17. august 2001 - 10:37 #10
Avatar billede moern Nybegynder
17. august 2001 - 17:32 #11
kapla0: lav lige et svar ellers kan du jo ikke få point... TAK
Avatar billede kapla Nybegynder
17. august 2001 - 17:34 #12
OK, da ;)
Avatar billede moern Nybegynder
17. august 2001 - 17:43 #13
:)
Avatar billede moern Nybegynder
17. august 2001 - 17:45 #14
Kapla0: syntes du er meget aktiv i alle indlæg eller iværtfald de fleste... hvordan er du blevet så cool/god til der vedrøre computeren? tænker på om du har tager en KANON uddanelse eller om du bare er sej til det!
Avatar billede kapla Nybegynder
17. august 2001 - 18:06 #15
moern>> \"hvordan er du blevet så cool/god\"

hehe synes du det ;)?

\"tænker på om du har tager en KANON uddanelse eller om du bare er sej til det!\"

Jeg går i skole (er 15) så en KANON uddanelse kan jeg nok ikke prale med ;)