Avatar billede DanielCzyzyk Nybegynder
20. marts 2014 - 23:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IPhone er utilregnelig!

Hej eksperter!
Jeg har et problem med min iPhone, som har stået på de sidste 2 opdateringer. Når folk ringer reagerer skærmen ikke når jeg prøver at besvare og jeg er nødt til at trykke 2 gange på standby knappen for at ringe dem op. Hvis jeg skal låse den op reagerer skærmen heller ikke, og jeg skal trykke på standby, home og standby for at skærmen gider at reagere. Jeg har fået skiftet skærm og LCD hos et firma inde i byen, og da jeg klagede til dem prøvede de at skifte skærmen, men skiftede tilbage igen da det ikke hjalp. Han sagde at det var en softwarefejl og at jeg skulle vente til der kom en opdatering, hvilket ikke har hjulpet. Har i hørt om det før?

Mvh Daniel
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2014 - 11:57 #1
lav en backup af telefonen (alt via usb til itunes på en pc).
nulstil den - log ind og få dine data tilbage, og tjek om du kan modtage opkald ok.
Så kan du hente opdateringer til ios, lukke helt ned - starte, og teste igen.
Avatar billede DanielCzyzyk Nybegynder
21. marts 2014 - 14:04 #2
Tak for rådet! Men jeg har allerede prøvet det inden jeg gik til butikken hvor de reparerede den i første omgang. Er der ikke andre forslag eller nogen som har hørt om problemet før? :-) Hvis det ifølge dem der reparerede den ikke er LCD, kan det så være bundkortet?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2014 - 14:17 #3
jeg vil næste tro, at en af de faste knapper hænger lidt, og at det 'kortslutter' brugen. Ved flere tryk slipper den måske lige nok til at skærmtryk atter registreres.
Avatar billede DanielCzyzyk Nybegynder
20. maj 2014 - 09:43 #4
Det er fixet nu, da jeg har fået en ny skærm på. Det bare sjovt at manden i butikken (wecoveryou) påstod at han havde forsøgt at sætte en anden skærm på og at det ikke hjalp på problemet.