Avatar billede Ankerbanker Nybegynder
20. marts 2014 - 03:55 Der er 6 kommentarer

Programmør Søges til opgave !

Hvis der sidder en herinde der er skrap til PHP/Mysql eller C+/C#/mysql e.lign. så skal vi bruge en til at lave et statistik program til os enten web-baseret eller windows program
Programmet skal kunne kalde op til webmaster tool og adsense samt vores Hosting firma og lave statistik over trafikken. send mig en PM for mere info.

Krav:
Du er struktureret, dygtig programmør(programmeringen skal være gennemført)
ingen små fejl da det kan betyder ekstra tid for vores medarbejdere og tid er penge :)
Du skal have forstand på statistik/matematik. :) håber at høre fra dig.

Hvis du er dygtig vil der nok komme flere opgaver..
Avatar billede Ankerbanker Nybegynder
20. marts 2014 - 03:57 #1
sry troede sgu jeg havde fået langt den under det rigtige forum..
Avatar billede repox Seniormester
20. marts 2014 - 07:53 #2
Hvorfor ikke bruge Google Analytics? Så bliver  det da ikke mere gennemført.
Avatar billede Ankerbanker Nybegynder
20. marts 2014 - 14:36 #3
den er faktisk også en fejl jeg har skrevet webmaster tool
:)
Avatar billede Ankerbanker Nybegynder
20. marts 2014 - 14:36 #4
men godt set og tak :)
Avatar billede Ankerbanker Nybegynder
20. marts 2014 - 14:48 #5
nej jeg trækker det i mig igen det er på grund af pladsrykning for søgeord :)
Avatar billede repox Seniormester
25. marts 2014 - 07:24 #6
Kan du måske være lidt uddybende i forhold til hvad du ønsker løst?