Avatar billede henno Nybegynder
16. august 2001 - 22:34 Der er 11 kommentarer og
8 løsninger

www.vfbbk.dk

Hejs! Hva syns I om www.vfbbk.dk? Den er lige blevet redesignet med ny grafik og understøtter Netscape 100% (forhåbentligt)!

Jeg vil gerne fritages for kommentarer omkring Chart.dk logoet, da det ikke er mig, som har valgt det! Jeg har lavet hjemmesiden for basketball klubben www.vfbbk.dk og det er deres ønsker og krav, som gør at hjemmesiden er kommet til at se ud som den gør :o) well, måske er det bare en dårlig undskyldning, hvis I mener at det er et dårligt design :o)

Men anyways, vil I ikk lige sige, hva I mener om hjemmesiden??
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 22:38 #1
Generelt er den flot. Jeg kan godt lide fonten, som passer til målgruppen.

Topbanneret er lidt længe om at loade på et 56Flex-modem.

Det ser lidt mystisk ud at du har \\.. foran alle menupunkter.

9@13

nil.dk
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
16. august 2001 - 22:42 #2
God side, behaglige farve, godt banner... Tja, der er ikke så meget at komme efter. Som nil.dk siger, så ser \"\\..\" lidt forkert ud.

Karakter: 10 af 13

::sunlock.dk::
Avatar billede bransholm Nybegynder
16. august 2001 - 23:45 #3
Jeg har kun 4 ting ar tilføje:

1. Først sidder jeg midt for min skærm som mange andre. Derfor kan det være irreterende at man næsten skal rykke stolen til venste, fordi du har venstrestillet siden. \"align=center.tak\"

2. Måske skal en side ikke ligne en farvelade, men det ville være rart med nogle lide mere spralske farver, så der sker lidt. \"color=farvekombinationer.tak\"

3. Måske skal en side ikke ligne en roulade, men det ville pynte med nogle runde hjørner.

4. Din topbar/banner skal gøres mindre. Topbaren ser man som noget af det første men det vigtige er jo indholder. Mindre bar op plads til mere synligt indhold. Topbar bør ikke fylde mere end max. 15 K. Den fylder 47, hvis du skulle spørge...

Så se bare at komme i gang.
Avatar billede troja Nybegynder
17. august 2001 - 00:10 #4
bransholm; det var jo lige det jeg ville sige og så lige en ting til, en menu der ikke er scrollbar, tak !
Avatar billede bransholm Nybegynder
17. august 2001 - 00:20 #5
Jeg er bare hurtig til at få tingene sagt, når jeg har ordet. Min taktik med hurtigheden kom efterhånden som jeg lærte min kæreste at kende...
Jeg skulle hilse fra hende og sige \"Blah...Blah..Blaaaaaaaaaaaah....\"
Avatar billede troja Nybegynder
17. august 2001 - 00:35 #6
bransholm> *LOL*
Der har jeg noget at lære...
Avatar billede ? Nybegynder
18. august 2001 - 20:04 #7
Kan godt lide logoet :)
Indholdet er også rimelig overskueligt!
Avatar billede killerbrain Nybegynder
19. august 2001 - 08:57 #8
den er vildt flot... gode farver og et flot banner... men det er et lidt mærkeligt domæne! men hvis basket klubben hedder det så skal den jo også hedde det...
Avatar billede motu Nybegynder
20. august 2001 - 16:40 #9
Er ikke enige med at siden mangler mangler farver, og der skal være runde hjørner ville da ikke passe ind ?.

Kan osse godt lide at du netop ikke har centreret det, prøve noget nyt?, skal man flytte stolen?, prøv at dreje hovedet 2 cm til venstre.

Eneste kritik er hastigheden, men sådan er det jo med asp og IIS =).

Flot arbejde igen henno.

Avatar billede knast Nybegynder
23. august 2001 - 14:57 #10
hvad med at lige skrue ned for det chart logo ;-)
Avatar billede henno Nybegynder
23. august 2001 - 15:36 #11
Som jeg skrev i spørgsmålet, så er det ikk mig, der bestemmer Chart logoet :o)
Avatar billede knast Nybegynder
23. august 2001 - 15:59 #12
Ups, jeg har en dårlig vane med at ikke læse spørgsmålet helt igennem
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. august 2001 - 16:03 #13
Hvaa\',. Hvad med at lade alle de andre sider du har lavet gå igennem her :)
Avatar billede henno Nybegynder
23. august 2001 - 20:53 #14
Hva mener du, Red Eagle??
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. august 2001 - 21:58 #15
henno -> Tjoo, synes bare at jeg har set mange sider, du har lavet...
Avatar billede henno Nybegynder
23. august 2001 - 22:03 #16
Tjaa, det er vel fordi at jeg har lavet mange hjemmesider??

Og så er experten jo et godt værktøj til at få bedømt sit site??
Avatar billede red_eagle Nybegynder
27. august 2001 - 21:50 #17
Ja, jeg tror også det er derfor :-)
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
27. august 2001 - 22:25 #18
Takker for points ;)

::sunlock.dk::
Avatar billede troja Nybegynder
27. august 2001 - 23:04 #19
Takker -:)
/troja