Avatar billede planny Nybegynder
19. marts 2014 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sweet page på Google Chrome

Er dette en genvej til at komme af med Sweet Page, som har indsneget sig på min computer:

Sweet Page adware automatic removal
Elimination of Sweet-page.com virus can be efficiently accomplished through the use of reliable security software. Sticking to the automatic cleanup technique ensures that all components of the adware get thoroughly wiped out from your system.

1. Download recommended security utility and get your PC checked for malicious objects by selecting the Start Computer Scan option
19. marts 2014 - 12:15 #1
Velkommen til E. ...

*SUK ' Endnu et offer  ;-)

---

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

---

Nogle 'banditter' ude i verden piller ved din GENVEJ til din Browser!
Derfor kør denne guide hvis du (stadig) får en Uønsket Startside - selvom indstillingerne står til eksempelvis Google.dk
http://www.bleepingcomputer.com/download/shortcut-cleaner/
Avatar billede planny Nybegynder
19. marts 2014 - 12:59 #2
har prøvet med http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/

kunne ikke få det til at fjerne Sweet Page, afinstallerede Google Chrome  og genindstallerede det - og det virkede.
Tak for hjælpen.
Avatar billede planny Nybegynder
24. marts 2014 - 11:00 #3
Hurra, nu tror jeg at jeg har fået kål på Sweet page for denne gang, jeres forslag har virket.
24. marts 2014 - 11:13 #4
Tillykke ;-)

Jeg lægger hermed et [svar] ..

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo