Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2014 - 09:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skal bruge en programmør og systemudvikler til projekt opgave!

Hej! jeg skal bruge en programmør og systemudvikler til et interview som jeg skal bruge til projekt opgave. jeg stiller bare et par spørgsmål over telefonen. det skal bare være inden for de næste par dage :)
Avatar billede repox Seniormester
18. marts 2014 - 10:03 #1
Du må kun have en konto på eksperten.
Sørg for at afslutte dine andre spørgsmål og få lukket denne bruger (og ellers må jeg hjælpe dig med det).
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2014 - 10:15 #2
det må du gerne... jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skilder mig af med noget af det.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Kurser inden for grundlæggende programmering