Avatar billede mstitdk Novice
17. marts 2014 - 15:25 Der er 1 løsning

MS Projekt 2013 Pro

Hejsa
Jeg er i gang med at lave en tidsplan i MSP2013Pro, hvor jeg også gør brug af opgaveforbrug funktionen.

Jeg vil gerne kunne indtaste time forbrug i weekender, men MSP skal ikke planlægge opgaver i weekenderne. dvs jeg bruger weekender som buffer for forsinket opgaver....

Er der nogen der ved om dette an lade sig gøre, eller skal jeg ind og definere arbejdes tid for projekt kalender og så spille alle de opgaver der år ind over weekenden.

Umiddelbart vil mene denne metode er lidt besværlig, så det kan da ikke passe at jeg er den eneste der har siddet med denne problemstilling
Avatar billede mstitdk Novice
06. november 2015 - 09:51 #1
Intet svar