Kodeord mail iPhone og iPad
Jeg har pludselig fået en hel masse mails - op til 40 ad gangen - der fortæller mig, at min mail ikke kunne leveres til en adresse der ikke sige mig noget.Jeg har spurgt Surftown, der leverer min web site, og de siger der må være nogen der har adgang til min e-mail konto, og at jeg skal ændre kodeord. Det har jeg gjort, og det har vist hjulpet.
Men..... På min iPhone og iPad har jeg også ændret kodeordet til min mailkonto, og de modtager fint mails. Men når jeg vil sende siger den, at brugernavn eller kodeord er forkert, og sender ikke. Og både brugernavn og kodeord ER korrekt, så jeg ved ikke hvad jeg kan gøre.
Jeg har prøvet flere gange under indstillinger, e-mails og min konto at gentage det rigtige kodeord, og det accepterer den. Men den siger stadig at det er forkert når jeg vil sende. Under indstillinger har jeg prøvet at indtaste det gamle kodeord, og det vil den ikke anerkende. Så det er jo lidt underligt når den godkender det nye kodeord under indstillinger, at den så ikke vil gøre det når det skal bruges.
Jeg har også opdateret via iTunes, men intet hjælper.
Er der nogen der kan hjælpe?