Avatar billede bullerbasse Nybegynder
16. august 2001 - 21:43 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

en færdig indkøbskurv

Hej er der en der kan finde mig en færdig indkøbskurv
Den skal være meget nem at arbejde med og den behøver ikke at kunne en masse håber at nogen kan hjælpe
da det haster en del, venter spændt.
Avatar billede keysersoze Guru
16. august 2001 - 21:47 #1
prøv at kig på denne:

http://www.nil.dk/nilux/nilux.zip

takker nil.dk ;oP
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. august 2001 - 21:48 #2
Avatar billede microtec Nybegynder
16. august 2001 - 21:52 #3
Hvis du vil have en færdig løsning til en komplet shop, ganske gratis, er www.synonym.dk et rigtig godt sted. Det er enda incl. hosting.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 21:53 #4
keysersoze >> Ja, det var lige det jeg ville have sagt ;o)

Må vist hellere snart få den pillet ned igen...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 21:54 #5
Du kan se NILUX i funktion på http://www.nil.dk/nilux/index2.htm
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 21:56 #6
Der mangler dog admin-modul plus at den er lidt buggy (er noget i stil med en alfa-version) ;o)
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
17. august 2001 - 15:47 #7
ja det ser jo meget fin ud men er der en eller flere der kan forklare hvordan man tager en af dem i brug for jeg er ikke så god til engelsk.
Avatar billede vindermartin Nybegynder
24. august 2001 - 16:20 #8
http://www.nytid.dk/helpdesk/freeware/varekurv/gnuffegod/

Her kan du downloade en der virker 100 % har selv prøvet den. Sende funktionen er ik så god, men du kan bare selv sætte en ny ind uden problemer. Det har jeg selv gjort
Avatar billede alamo Nybegynder
29. august 2001 - 22:01 #9
bullerbasse >> brug dog www.synonym.dk der er alt på dansk. Det kører rimeligt stabilt og du har mange valgmuigheder indlagt i systemet.
Avatar billede microtec Nybegynder
29. august 2001 - 22:16 #10
Når www.synonym.dk forslåes igen, vil jeg sgu have et \"svar\" mere, for det har jeg fået afvist.
Avatar billede gzu Nybegynder
01. september 2001 - 14:06 #11
Hmm du kunne skaffe dig office 2000 pakken og lægge acces ind som er et ret godt program til databaser, og den har tilmed en wizard (frarådes meget da du ikke ville vide hvad det var du havde med at gøre men det ville da være en ok start) til at lave alt muligt firma sjov.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. september 2001 - 11:24 #12
www.synonym.dk kan du oprette din egen internet butik, altså en indkøbskurv. Det er utrolig let at komme igang. Har selv brugt det.
Avatar billede microtec Nybegynder
28. september 2001 - 11:33 #13
Det er så den 3. som svarer www.synonym.dk

Hvad med lige at kikke hvilke svar, der er givet før man svarer nøjagtig det samme ;o)
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
12. februar 2002 - 20:33 #14
afsluttet