Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. marts 2014 - 16:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nyt skrivebord på PC Hvilket ?

Har virkelig brug for eksperthjælp

Hvilket skrivebord skal jeg vælge,

1)    http://cl.ly/image/1a3w0k0Z1S40
eller
2)    http://cl.ly/image/0V0g312l1O0f
Avatar billede claes57 Ekspert
09. marts 2014 - 19:09 #1
hvis du har andre, der bruger maskinen, så vælger du #1.
Er du bare en indebrændt drengerøv, så er #2 en mulig løsning.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. marts 2014 - 20:47 #2
Har du brug for hjælp til sådan et spørgsmål, er det nok bedre om du bare holder dig til sort uden andre forstyrrende elementer...
Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. marts 2014 - 21:03 #3
Tak for jeres svar

Jeg tager alle de point selv og må desværre sige, at jeg syntes Eksperten er ved at blive et dødkedeligt sted
Avatar billede Blueeyez Mester
09. marts 2014 - 21:50 #4
#3 det er vel hvad du får for 0 point ;)
Desuden så hedder det baggrundsbilled/wallpaper.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. marts 2014 - 22:12 #5
Jeg har været med i 12 år

Tidligere var der plads til sjov, ironi, provokationer alle kunne tage med brede skuldre.

Men hvis alle begyder som Blueeyez også at gøre det op i point ,så forstår jeg godt det smuldrer

Desuden kalder jeg det skrivebord eller baggrundsbillede alt efter om hvilken situation det passer bedst til.

Ser ingen grund til at være pedant
Avatar billede Jensen DK Novice
10. marts 2014 - 06:28 #6
Du har kun været medlem i 1 år og 8 mdr så dine 12 år er hvist ønsketænkning.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
10. marts 2014 - 07:05 #7
Jeg har nu være  med i 12 år under flere navne, så dit vrøvl ved bare at kikke på profilen, skulle du holde for dig selv.  Typisk for hvad Eksperten er ved at udvikle sig til.  Kontrol af andre, gøre allt op
i point og glemme at en fora kan være et rart og hyggeligt

Efter den ny version af E. er kommet med mange reklamer,  er E. på vej til at udvikle sig til en pengemaskine men mange reklamer og åbenbart også medlemmer  som Silibidor der ikke har fornemmelse med virkligheden.

Den slags fil Helgec, Gratis Søren og John Stinger til at stoppe.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. marts 2014 - 14:29 #8
Det var da godt, at der en du kunne angribe med en gang nonsens, håber at du har fået luft nu og er i bedre humør.
Helgec er stoppet af helt andre grunde.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
10. marts 2014 - 14:33 #9
Helgec kendte jeg personligt og derfor ønsker jeg ikke at kommentere din ide, om hvorfor helgec er stoppet.

Men var der noget der irriterede ham, og det var der meget der gjorde, så var det netop den drejning med point og fintfølende brugere på E.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
10. marts 2014 - 15:13 #10
Han var en fantastisk person med en fantastisk viden om f.eks Linux og især openSUSE.

Er i dag meget taknemmelig over, at han lærte mig det at kende.

Hvis ikke du bemærkede det, er skrivebordet netop lavet med openSUSE  og det kan jeg i dag takke især Helgec, men også double-g for.

http://cl.ly/image/1a3w0k0Z1S40
Avatar billede Minikai Nybegynder
11. marts 2014 - 10:06 #11
Stop al den vrøvl.

NU!!!
Avatar billede Andershoegh Seniormester
11. marts 2014 - 12:12 #12
Endnu et eksempel på at nogle brugere på Eksperten er blevet fintfølende  og  på at sandheden er ilde hørt :-)
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. marts 2014 - 12:50 #13
Enig, er heller ikke specielt imponeret af #11.

Men (og jeg undskylder, hvis jeg tager fejl) det virker i høj grad som om, at du kun lavede indlægget for at få muligheden for at fyre en sur svada af.

Indlægget blev lukket kun godt 4 timer efter det blev oprettet, på en søndag som endda også var årets første rigtige forårsdag, hvilket jo ikke ligefrem fremmede chancen for, at det ville vælte ind med humoristiske svar.

Men det var vel heller ikke meningen?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
12. marts 2014 - 07:55 #14
Vil ikke give dig helt ret.

Denne tråd var ikke blevet længere end til 3, hvis ikke kommentar #4 var kommet. Den blev startet med 0 point , netop fordi det kun var for sjov.

Men at jeg er træt af et pointsystem jeg aldrig har forstået, er ganske korrekt

Syntes også jeg er nødt til at reagere når en person beskylder mig for at lyve med at kun at have været med på E. i 1,8 år  når fakta er at drejer sig om 12 år.