Avatar billede egtvednet Nybegynder
06. marts 2014 - 14:43 Der er 5 kommentarer

PDF udskrift er " Russisk "

Ofte når jeg printer et pdf-kontoudtog eller faktura ud, kommer printet ud med mærkelig skrift ( ligner "russisk" ), på skærmen ser det rigtig ud.
Hvis jeg prøver at printe det igen kan udskriften være ok.
Prøver jeg fra en anden pc er der ingen problemer.
Hvad er der galt ?

Kører Win 7 - 64 bit.
Bruger Adobe Reader - og udskriver derfra.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2014 - 14:53 #1
Avatar billede juleulven Nybegynder
06. marts 2014 - 17:55 #2
det er svært, at sige... det kan være en fejlbehæftet printerdriver, Adobe reader programfejl eller bare et dårligt formateret PDF dokument ...

prøv evt. under "advanced" at sætte flueben i "print as image".
Avatar billede juleulven Nybegynder
06. marts 2014 - 17:58 #3
det med advanced er i Adobe Reader når du har trykket på "udskriftsmenuen" ....
Avatar billede sve80 Nybegynder
06. marts 2014 - 18:27 #4
Jeg har prøvet det samme. Jeg afinstallerede printerdriveren, gik på nettet og fandt den sidste nye og så forsvandt problemet for altid...
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2014 - 18:42 #5
Det var så den løsning, du fik i det andet spg, så bare luk her.