Avatar billede piapia Novice
06. marts 2014 - 14:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire...er dette et ok køb?

Er dette et ok køb til 3.777 kr?

www.elgiganten.dk/product/pc-tablet/barbar-computer/ACNXMFSED003/acer-aspire-e-serien-15-6-barbar-computer

Den har:
Intel Core i7-4500U Dual-Core processor / 1.8 GHz
Intel HD Graphics 4400 grafikkort
15,6" touchskærm
Win8

Skal ikke bruges til tung gaming eller noget, men blot alm arbejds- og hyggecomputer.
Avatar billede JRJ1911 Nybegynder
06. marts 2014 - 14:31 #1
efter hjemme siden der koster computeren 6699 kr. men ellers rigtig god computer. :)
Avatar billede piapia Novice
06. marts 2014 - 14:40 #2
Jeps det ved jeg, men de har et kø-tilbud i dag på 3.777 kr

I følge deres avis er den kun sat 1111 kr ned, men jeg skrev og spurgte, og deres kundeservice skrev, at det vistnok er fordi de for ikke så længe siden har haft den på tilbud, og så siger loven, at de ikke må skrive den helt gamle pris på 6699 kr i reklamen :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 16:11 #3
Hvis den ikke skal bruges til gaming, men kun arbejde og noget internet surf eller netflix er den god nok.
Avatar billede piapia Novice
06. marts 2014 - 17:06 #4
Nogen af jer der kan give et par ord med på vejen om, HVAD der er godt og mindre godt ved den? :-)
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
06. marts 2014 - 18:58 #5
God computer, men den kan godt have tendens til at blive godt varm.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 19:35 #6
God computer, lidt svag i processoren men den er også strømbesparende, den har en normal HDD som er lidt langsom, den har ikke noget dedikeret grafikkort så den er langsom hvis du skal spille spil, men kan godt klare ikke så krævende som CSS.