Avatar billede madskohler Nybegynder
06. marts 2014 - 11:01 Der er 6 kommentarer

Underbukser og sokker!

Hej vi har siden www.fashionhero.dk hvor vi sælger sokker og underbukser fra alle de kendte mærker. Kunne vi få jer til at komme med feedback på siden. Godt eller skidt?
Avatar billede DonSkoD Juniormester
06. marts 2014 - 11:08 #1
Der skal i hvert fald arbejdes på opløsningen på div. billeder - de passer tydeligvis ikke til størrelsen, og virker derfor slørerede.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
06. marts 2014 - 11:15 #2
Generelt en god og overskuelig side synes jeg. Der er dog én ting der ville få mig til at klikke videre... Opløsningen på billederne, eller måske for meget komprimeret? En anden ting er den store fede orange knap øverst i toppen med "fri fragt". Den tager mit fokus hele tiden væk fra content. Den burde komme op under eller ved siden af indkøbskurven og så laves lille i stedet for?

Mvh Mads
Avatar billede madseksperten Nybegynder
06. marts 2014 - 11:17 #3
En anden ting er også form boksen med "Indtast kode". I forhold til hvor mange der måske har en kode, så synes jeg også den skulle placeres et andet sted. Når jeg trykker på siden, er jeg interesseret i at se hvad i sælger, og ikke se i midten af skærmen en stor boks med indtast kode.
Ellers en rigtig fin side synes jeg
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2014 - 13:35 #4
Stavekontrol, tak
virkssomhedkonto
En kasserer (jobfunktion). Bestemt: kassereren.
Avatar billede richardjensen Seniormester
06. marts 2014 - 14:42 #5
Jeg har ingen problemer med billederne (sært !). men jeg tror ikke det er godt med den megen tekst (det med småt/sort) på forsiden, jeg ville foretrække de orange ord som 'Buttons' til sider med tekst/billeder, - (tidens kunder er flygtige -
'skal vi læse alt det'  ?)
Avatar billede madskohler Nybegynder
26. marts 2014 - 12:23 #6
Mange tak for de mange gode råd, jeg vil tage det til mig, og få kigget på de ting i har belyst.