Avatar billede nonekspert1950 Nybegynder
05. marts 2014 - 23:43 Der er 7 kommentarer

DREV D FORSVUNDET

Jeg har en intern drev D 500 GB, den er pist væk, kan kun se drev C og ekstern drev, har Windows 7 Pro. Kan ikke se den i denne computer. Hvad gør jeg.

Har prøvet de svar der findes her på siden, men intet hjalp.

På forhånd tak.

Nonekspert1950
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2014 - 23:56 #1
Prøv at se under Diskhåndtering. Hvis du ikke kender den, så skriv i "Søg" disk. Så kommer der en række frem og det er så den som hedder "diskmgmt"
Avatar billede milter Ekspert
06. marts 2014 - 00:00 #2
Er der nogen informationer om dit D-drev, hvis du kigger i Diskhåndtering?

http://www.it-artikler.dk/2008/05/20/sdan-bruges-diskhndtering/
Avatar billede milter Ekspert
06. marts 2014 - 00:01 #3
Arghhh, glemte at opdatere !!!!
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 00:05 #4
Ja det kender man jo, eller nogen får noget i trykken medens man selv skriver:-)
Avatar billede nonekspert1950 Nybegynder
06. marts 2014 - 14:14 #5
Nej desværre ikke.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 14:34 #6
Har du undersøgt kablerne til strømforsyningen og bundkortet?

Ps. Det du lige her har skrevet, er ikke et svar, men en kommentar, ligesom det jeg skriver her. Svar bruges først når der lukkes. Men det skal jo lige læres:-)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 15:19 #7
Jeg går ud fra, at D-drevet er en selvstændig HDD, som ikke direkte har noget med C-drevet at gøre?
Har du mulighed for at lægge et billede af Diskhåndtering på nettet? F.eks. her: http://peecee.dk/upload
Eller her: http://gratisupload.dk/