Avatar billede killerbrain Nybegynder
16. august 2001 - 20:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hvad syntes i om domænet?

jeg ville ligge høre hvad andre syntes om min (og 2 af mine venners) hjemmesides domæne?? adressen er ww.cozmoz.dk da det ikke er det sværeste spørgsmål giver det ikke så mange pts

Mark
Avatar billede jelzin101 Praktikant
16. august 2001 - 20:41 #1
det er fedt nok - let at huske.
Avatar billede killerbrain Nybegynder
16. august 2001 - 20:46 #2
ja det var også lidt derfor vi valgte det!
Avatar billede and.vang Nybegynder
16. august 2001 - 20:48 #3
Er siden færdig? Den ser lidt tynd ud. Nå, men det var jo slet ikke det. Det er jo let at huske, det er jo ganske korrekt, men jeg synes efterhånden at Z bliver misbrugt atl for meget i domæner. Hvad med cosmos.dk, det ville jeg i hvert fald foretrække. Ellers tror folk nok bare at det er sådan en ganske normal SMS, ringetone, babes side, og det gælder jo om at skille sig ud fra mængden. På en positiv måde selvfølgelig!

/Anders  :)
Avatar billede and.vang Nybegynder
16. august 2001 - 20:50 #4
Cosmos lyder også ret fedt!
Avatar billede killerbrain Nybegynder
16. august 2001 - 20:50 #5
nej siden er over hovedet ikke færdig!! vi skulle bare lige hurgtigt vise hvad vi ville have på hjemmesiden!! vi arbejder på et nyt design og mere indhold...
Avatar billede and.vang Nybegynder
16. august 2001 - 20:52 #6
Fint!! (Den er helle rikke særlig køn lige nu!)...
Avatar billede and.vang Nybegynder
16. august 2001 - 20:54 #7
Helle = heller Rikke = ikke

Sært tilfælde!!
Avatar billede killerbrain Nybegynder
16. august 2001 - 20:55 #8
nej det er den ikke
Avatar billede and.vang Nybegynder
16. august 2001 - 20:59 #9
Men hvad mener du om Cosmos?
Avatar billede killerbrain Nybegynder
16. august 2001 - 21:23 #10
det er da også godt nok! men vi valgte noget der ikke blev så meget brugt! og vi gider ikke til at betale igen for at få det ændret! men tak for hjælpen... kan du lave grafik?
Avatar billede koep Nybegynder
16. august 2001 - 23:59 #11
det er da okay
Avatar billede cozmozdk Nybegynder
22. august 2001 - 20:26 #12
Det kostede 220 kr. for at købe domænet så det gider vi ikke betale igen
Vi har ikke særlig mange penge
Avatar billede vikingdan Nybegynder
17. januar 2002 - 12:26 #13
cozmoz lyder som en teen der ser bigbrother