Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2014 - 01:09 Der er 5 kommentarer

Spørgsmål til Facebook

Hej, nogen som ved hvordan jeg kan fjerne den hængelås jeg har på min profil øverst th ved symboler for indstillinger m.m.?
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2014 - 06:51 #1
Hvorfor vil du have den væk, den er en del af symbolet.
Avatar billede anri Novice
05. marts 2014 - 08:36 #2
Det symboliserer ikke at der er låst for noget som du skal kunne, men at det er derinde du bestemmer hvem der må se dit indhold.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2014 - 10:38 #3
Man plejer først at lægge et svar når spørgeren beder om det.
Avatar billede anri Novice
05. marts 2014 - 11:07 #4
Kan du linke til den regel?

Brugeren kan jo sagtens afvise, men jeg er sådan set ligeglad med de point, det var bare for at jeg ikke behøvede at poste igen hvis han kunne bruge det svar til noget.
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
06. marts 2014 - 19:05 #5
#3 mærkelig kommentar, når nu #2 har ret. Den skal ikke fjernes. Den viser bare, som #2 nævner, at det er sikkerhedscenteret. Vi kan jo ikke ændre deres koder :)