Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2014 - 13:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar computer overopheder og internet crasher

Lige meget hvor så når min vens bærbar computer overopheder og går ud, så går hele nettet bare ned i mindst 15 sec. Jeg vil gerne bare lige have at vide, hvordan den kan få hele nettet til at gå ned, når den overopheder og går ud.
Vi plejer som regel altid at spille over trådløst, ved ikke lige med kabel om den også gør det der.

Det er en gammel Acer aspire Med en I5 540m og et Nvidia 540m grafikkort, mere kan jeg ikke huske.
04. marts 2014 - 14:22 #1
Generelt: Hvilket Styresystem ?

Model / Fabrikat / Type ?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2014 - 16:15 #2
Når den overopheder så skulle blæseren jo nok renses.
Har i forsøgt dette?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2014 - 16:17 #3
Ved ikke lige model men den har windows 7, det er bare irriterende når den så går ud, at den så lukker internettet får os andre i mindst 15 sec. Jeg gad ikke tænke på, hvad der ville ske til en lan med mindst 100+ mennesker.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2014 - 17:02 #4
Jeg ville bare vide om der er nogle andre som har oplevet det samme, eller måske har en forklaring på det.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2014 - 21:42 #5
Jeg har ikke oplevet det.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2014 - 21:15 #6
Lukker denne.