Avatar billede kvisten63 Nybegynder
03. marts 2014 - 22:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilføje række til tabel

Hej

Jeg har en tabel - navngivet "tabel1" med 7 kolonner med en række data.

Jeg vil gerne i VBA have en funktion således brugeren kan tilføje en række nederst i tabellen.
Det skal være sådan at den medtager formlerne fra rækken ovenfor.

Kan man det?
Avatar billede prhan Juniormester
04. marts 2014 - 06:50 #1
Du kan nok løse det noget enklere ved at formatere dit område som tabel.

Start --> Formater som tabel.

Brug derefter autoformler, så de automatisk oprettes i din kolonne ved en ny række.
Avatar billede kvisten63 Nybegynder
18. marts 2014 - 15:29 #2
PRHAN

Det var ikke den løsning jeg søgte men du får point - da jeg ikke har fået nogen bedre løsning.
Skriv et svar og du får dine point.

mvh
//Kvisten
Avatar billede prhan Juniormester
18. marts 2014 - 15:42 #3
Ok