Avatar billede madsn123 Nybegynder
03. marts 2014 - 12:21 Der er 5 kommentarer

Kan ps3 4.XX jailbreakes eller ej???

Jeg overvejer at jailbreake min ps3 til nyeste custom firmware 4.53, men er i tvivl om det overhovedet kan lade sig gøre?

Kan finde flere guides til selve installationen, men andre steder påstås der at ps3 med FW over 3.50 er umuligt at jailbreake..

Vil derfor høre om der er nogen der har positive erfaringer med det seneste jailbreak, og fungerer det mht afspilning af backup-spil??
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2014 - 14:25 #1
hey dude! man kan kun jailbreake ios ikke ps3! LOL hvem har sagt det til dig?? IOS er iphone osv men den nyeste opdatering til IOS kan ikke jailbreakes altså IOS 7.0.6 kan ikke jailbreKES! DUDE
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. marts 2014 - 14:54 #2
Dette hører i følge reglerne vist ikke til her på Eksperten
Avatar billede madsn123 Nybegynder
03. marts 2014 - 20:08 #3
Har både læst beskrivelse og hentet custom firmware her:
http://psx-scene.com/forums/content/habib-v4-53-v1-01-cfw-cex-3999/

Jeg har erfaring med jailbreak af apple tv.. Har ingen interesse i jailbreak af iOS :)
Avatar billede madsn123 Nybegynder
03. marts 2014 - 20:10 #4
Synes jeg fandt et tidligere opslag om ps3 jailbreak på Eksperten, og da det er mit indtryk at det ikke er ulovligt at jailbreake ser jeg ikke noget problem i dette opslag.. Men har ikke lige læst reglerne på eksperten, så kan ikke afvise at du har ret :)
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
05. marts 2014 - 00:33 #5
Du mister garantien og reklamationsret (medmindre du nulstiller den inden) ved at jealbreake. Når det er sagt, så skulle det vidst være ret nemt. Mindes det hedder Rogero.