Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
03. marts 2014 - 07:09 Der er 5 kommentarer

USB gendannelse

Hej Eksperter...
Nu har jeg holdt en dejlig weekend:P og kommer så tilbage på arbejdet, og skal ha fundet mit arbejde frem fra USB, Da jeg putter den i maskinen siger den bare enheden er klar til brug. Jeg kan dog ikke finde den inden under denne computer, og har prøvet at finde den inden under diskhåndtering, er der nogle der ved hvordan man kan finde sit data frem fra en pin, ?
Ville være til stor hjælp her på den her mandag morgen..
Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
03. marts 2014 - 07:25 #1
Har prøvet at installer iRecover og kan slet ikke finde USB PIN. Den siger godt nok der er noget connectet, men når jeg skal scanne, siger den 0 KB på USB pin.
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2014 - 08:13 #2
Ved ikke om det er muligt, men hent ubuntu og brænd den ud på en dvd, boot op på dvden og kør ubuntu i live tilstand (installere ikke noget) og se om du kan få adgang til dataen den vej.
03. marts 2014 - 11:22 #3
Kan du se enheden under diskhåndtering men ikke i stifinder?..
hvis ja så prøv inde i diskhåndtering at højreklik på enheden og vælg tildel drev bugstav og tilføj ok og ok og se om det ikke virker :-).
Avatar billede claes57 Ekspert
03. marts 2014 - 11:48 #4
du har brugt (og bruger altid) 'sikker fjernelse' ?
http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec
den kan finde mange filtyper (ikke kun billeder)...
Avatar billede Jensen DK Novice
03. marts 2014 - 13:32 #5
Prøv en anden usb port, jeg har nogen gange været ude for at skulle tage pinden ud flere gange før den så blev fundet, ellers prøv at genstart komputeren med pinden i.