Avatar billede Bellen Nybegynder
28. februar 2014 - 12:39 Der er 4 kommentarer

Min pc med WIndows 8 går i stå hver eneste dag!

Hej,
Min pc (Samsung model np27oe5e) som jeg købte i sept eller oktober 2013 med windows 8 går i stå hele tiden.
Lige pludselig går den ned med den meddelelse at der er opstået fejl  som for eks NTFS_FILE_SYSTEM eller BAD_POOL_HEADER.
Men det skifter hele tiden!
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede madseksperten Nybegynder
28. februar 2014 - 12:52 #1
Har du opdateret alle opdateringer, servicepacks etc? Har oplevet det ofte løser problemet
Avatar billede madseksperten Nybegynder
28. februar 2014 - 12:52 #2
Har du en ekstern harddisk på?
Avatar billede madseksperten Nybegynder
28. februar 2014 - 12:54 #3
Hvis du har flere ramblokke. Så prøv evt at tage alle ud, så der kun er én tilbage, og se om det gør en forskel. Prøv med dem alle sammen alene. Fejlen kan også skyldes beskadiget hardware
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
28. februar 2014 - 18:02 #4
Jeg ville ikke begynde at rode ved det, hvis man ikke er garvet. En lille fejl, og så kan du lige pludselig forvolde mere skade end gavn, som du så bagefter ikke kan reklamere over (hvilket jo også er fair nok når man selv skader sin computer).

I stedet ville jeg bruge dissee link, som forklarer årsagerne til dine problemer og hvordan du løser dem.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/ff557433(v=vs.85).aspx

http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-1653072/fix-bad-pool-header-error-windows.html