Avatar billede Sirstaal Nybegynder
27. februar 2014 - 16:23 Der er 3 kommentarer

"installer windows" - virker ikke.

Jeg har en bærbar computer fra HP (Envy m6), som der var windows 8 på da jeg købte den.
Jeg er efterhånden træt af w8 og har derfor besluttet mig at lægge w7 på den.
Nu har jeg formateret disken og installeret w7 og det kører fint, indtil jeg når til "fuldfør installation" hvor den kommer med fejlboksen: "Windows installation kunne ikke konfigurere Windows til at køre på denne computers hardware."

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. februar 2014 - 17:14 #1
Har du formateret disken på en anden PC? Hvis ja så prøv at nedlægge formateringen under Funktionen i Brugerdefineret og op ret en ny partition.
Avatar billede ferro Nybegynder
27. februar 2014 - 22:10 #2
Har du fat i din rigtige version af Windows 7(32/64bit)?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. februar 2014 - 22:18 #3
Fero nu er Envy m6 jo en 64Bit Pc. så  problemet er nok ikke der den kan køre begge dele!