Avatar billede Andersbhansen Nybegynder
26. februar 2014 - 14:23 Der er 6 kommentarer

iPhone 4S genstarter og slukker helt

Hej.

Jeg har en iPhone 4S, der ca. er 2 år gammel. Den har siden købet kørt upåklageligt, men på det seneste er der sket nogle underlige ting.

For ca. 1 måned siden døde min mobil fuldstændig, og derfor tænkte jeg, at det nok var batteriet. Derfor købte jeg et batteri hos Elgiganten og noget udstyr til at skifte det med.
Efter skiftet virkede min mobil ganske rigtigt igen. 1 dag efter gjorde min mobil det samme igen, og derfor prøvede jeg for sjov skyld at skifte tilbage til det originale batteri. Dette virkede, og problemet var væk i ca. 2 uger.

Men så begyndte min mobil at genstarte og slukke fuldstændige. Dette skete så flere og flere gange. Det har stået på lige siden, men i går oplevede jeg, at hver gang, jeg gik ind på Facebook-appen, genstartede den af sig selv hele 7 gange..

Da jeg så slettede og downloadede appen igen, virkede mobilen fint. Men nu er det samme i gang ved Snapchat-appen.

Er det nogen, som ved hvad jeg kan gøre, eller bare ved hvad der er i vejen?

Mvh. Anders.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. februar 2014 - 14:27 #1
Har du nulstillet den efter du tog batteriet ud og satte et andet i?
Avatar billede OliverBirk Nybegynder
26. februar 2014 - 14:32 #2
Hmm... underligt - har du prøvet DFU-Mode på din iPhone? Og er den Jailbreaket?
Avatar billede Andersbhansen Nybegynder
26. februar 2014 - 14:33 #3
Hvis du mener at gendanne den til fabriksindstillinger, så er svaret nej.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. februar 2014 - 14:34 #4
Prøv det. Husk at gemme filerne du har på den på en pc!
Avatar billede Andersbhansen Nybegynder
26. februar 2014 - 14:36 #5
OliverBirk:

Nej. Jeg har ikke gjort nogen af delene.
Jeg prøver lige at søge på hvordan man gør.

-Foreslår du at jeg skal gøre begge ting?
Avatar billede OliverBirk Nybegynder
26. februar 2014 - 14:40 #6
Jeg foreslår, at du prøver at sætte DFU-mode på din iPhone (som du jo selv kan søge en tutorial på, på Google) - (HUSK AT HAVE EN SIKKERHEDSKOPI AF TELEFONEN!)
- men et råd er, at lade vær med at Jailbreake den! Så hvis du ikke har det, er det bare super fint.