Avatar billede AndreasDue Nybegynder
25. februar 2014 - 19:41 Der er 2 kommentarer

Kan ikke installere office - Windows 8.1

Når jeg prøver at installere Microsoft Office 2013 ProPlus, så kommer der en meddelelsesboks op hvor der står:

Vi kan ikke installere 64-bit-versionen af office, firdu vi har fundet 32-bit-programmer på din pc:
          Office 15 Click-to-Run Extensibility Component
Fjern alle Office-programmer i 32-bir, og prøv at installere 64-bit versionen af Office. Hvis du vil installere 32-bit-versionen af Office i stedet for, skal du køre konfigurationen til 32-bit.

Jeg har uninstalleret office, og kan ikke finde flere af de gamle mapper. Det er Windows 8.1 64-bit jeg kører på min pc.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh Andreas
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2014 - 20:32 #1
Har du prøvet denne Fix-it?
http://support.microsoft.com/kb/2739501/da
Avatar billede AndreasDue Nybegynder
25. februar 2014 - 20:51 #2
Den skriver at der skete en fejl under opretationen. Kan ikke kører nogle af de der fix it. :/