Avatar billede lundoeer Nybegynder
24. februar 2014 - 11:31 Der er 6 kommentarer

Mit skrivebord er væk.

Efter jeg kom hjem fra ferie er mit skrivebord forsvundet. Referencer til flere ting er væk (Skype og Picasa osv)
Jeg logger på som jeg plejer med min bruger. Vha stifinder kan jeg finde mit oprindelige skrivebord og andre relevante ting, og det ligger hvor det plejer under den bruger jeg logger ind med.
Der er kommet en ny bruger der hedder Temp, og jeg tror det er den jeg bruger nu.
Hvordan kommer jeg tilbage til mit oprindelige setup?
Har forsøgt med en gendannelse, uden succes.
Mvh Jørgen
Avatar billede shako Novice
24. februar 2014 - 11:32 #1
Hvad står der hvis du går ind i Kontrol Panel og trykker Brugerkonti?
Avatar billede lundoeer Nybegynder
24. februar 2014 - 11:38 #2
Der står min bruger som jeg logger ind med (JLM)
Avatar billede lundoeer Nybegynder
24. februar 2014 - 12:05 #3
Går jeg ind under "rediger miljøvariabler" i kontrolpanel/ brugere /foretag ændring i din brugerkonto , kan jeg se at brugervariabler for JLM peger på  TEMP.
Måske er det her jeg skal ændre en opsætning?
Avatar billede Jensen DK Novice
24. februar 2014 - 12:22 #4
Hvad med at prøve en systemgendannelse til før problemet opstod.
Avatar billede lundoeer Nybegynder
24. februar 2014 - 12:27 #5
Det kunne ikke lade sig gøre, de datoer var væk.
Avatar billede lundoeer Nybegynder
25. maj 2014 - 09:50 #6
Nul