Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. august 2001 - 17:32 Der er 5 kommentarer og
11 løsninger

Bedste/Billigste webhotel

Jeg ved godt der findes 10000 spørgsmål her på eksperten om hvilke webhoteller som er bedst og billigst, men jeg vil gerne have den realtime...

Jeg skal bruge:
ASP
MySQL + Acces understøttelse
20 mb
4-5 emails
ftp
domæne reg.

Hvem kan gøre dette billigst pr. md... Og serveren skal samtidigt være god og stabil.

-Anders

PS: Den side som skal hostes er kommerciel
Avatar billede disky Nybegynder
16. august 2001 - 17:33 #1
www.azero.dk

det er billige stabile og flinke
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. august 2001 - 17:34 #2
www.webhoteller.net <-- Efter min mening en genial guide.
Men den fortæller ikke hvor stabil serveren er.

Jeg har set www.jepponet.dk blive anbefalet et par gange... siden virker ellers lidt amatøragtig.
Ud fra alle de dårlige ting jeg har hørt om Azero synes jeg at du skal holde dig fra dem - men måske lykkes det for en eller anden at overbevise dig om at deres server køre stabil og servicen er blevet bedre :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. august 2001 - 17:35 #3
Ups, så ikke at der allerede var en der havde anbefalet A0.
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. august 2001 - 17:35 #4
www.jepponet.dk er gode og billige, uden kompromis på kvaliteten... Bliver selv deres kunde med to sites indenfor meget kort tid - kender flere der hostes der uden problemer...
Avatar billede jokn Nybegynder
16. august 2001 - 17:35 #5
Norddisk Web er GENIALE :)

Kanon service også videre!
(jeg har ikke checket priserne rigtigt)

Kig på www.ndw.dk

VILDT hurtig ftp og mail osv osv :)
Avatar billede therkildsen Nybegynder
16. august 2001 - 17:36 #6
Du skal nok ikke regne med at det webhotel der er billigst er det bedste...

Hvis du vælger et billigt webhotel går du på kompromis med kvaliteten. Dvs. at du ikke kan forvente service øjeblikkeligt, risiko for nedetid osv.

Uanset hvordan man vender og drejer det er der en hvis sammenhæng mellem pris og kvalitet, men du kan ikke regne med at et webhotel er godt bare fordi at det er dyrt.

/Therkildsen
Avatar billede -mundi- Nybegynder
16. august 2001 - 17:46 #7
Scannet er skide godt+stabilt og hurtigt, og derfor koster det lidt ekstra
Avatar billede djmoose Nybegynder
16. august 2001 - 17:47 #8
Helt klart www.web-sale.dk
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. august 2001 - 17:48 #9
www.abusiness.dk er billige. Endvidere stabile samt en hurtig og god service.
Avatar billede zeth Nybegynder
16. august 2001 - 18:01 #10
Jeg har også kun gode erfaringer med Norddisc Web (www.ndw.dk)... efter min mening de bedste, og billigste..
Avatar billede bbs Nybegynder
16. august 2001 - 18:06 #11
Jeg har selv Jepponet, og jeg fortryder sgu at jeg indgik samarbejde med dem.
De skodder!
www.a0.dk eller Struernet.dk.
Avatar billede knast Nybegynder
18. august 2001 - 16:54 #12
httP:/www.dkwebonline.dk skulle også være OK. men har selv ingen erfaring
Avatar billede knast Nybegynder
18. august 2001 - 16:54 #13
Avatar billede 7th Praktikant
18. august 2001 - 18:01 #14
http://www.dkwebonline.dk ser sgu da amatøragtigt ud. Kan godt anbefale struernet.dk. De har ikke mysql, kun db til asp.
Avatar billede knast Nybegynder
18. august 2001 - 19:26 #15
7th<< Jep, men vær glad for at du ikke så deres side for et halvt år siden. På det tidspunkt var det virkeligt slemt!!!!!!!!
og jeg mener virkeligt SLEMT!!!!!!!!!

men de skulle være gode nok ;-)
Avatar billede vindermartin Nybegynder
18. august 2001 - 22:51 #16
www.wannafind.dk Er simpelhen de bedste