Avatar billede wissing Nybegynder
19. februar 2014 - 21:43 Der er 1 kommentar

LYD

Hej. jeg har en asus n90s bærbar som jeg har haft i 2 år +..
men mit problem er når jeg hører musik eller ser film osv så propper jeg mit jackstick i computeren så jeg kan høre det fra mit anlæg i stuen, men her for 30 min siden begyndt det at skratte helt vildt.. selve lyden i computeren virker som normalt men lige meget hvilket stick jeg propper i (har flere)så det stadig utydeligt lyd der kommer ud af. og har også prøvet med normale høre telefoner og det er det samme.. har måske en ide om at den man sætter stikket ind i , i siden på computeren er gået i stykker, men hvis det er kan jeg ikke helt forstå hvordan det kan lade sig gøre. ??

håber nogle kan hjælpe med nogle svar på noget af det :)

mvh Rolf Wissing
Avatar billede shako Novice
20. februar 2014 - 13:07 #1
Det er nok højst sandsynligt en af følgene to ting:

1. Der er noget galt med dit Audio input på din bærbar
2. Der er noget software som forværrer lyden.

HP computere har noget som hedder HP Beats som gør det til et mareridt at få hæderlig lyd ud af en computer - Asus har måske noget tilsvarende.

Men da det sådan "pludseligt" er kommet, er det nok desværre den første løsning.