Avatar billede eracter Nybegynder
17. februar 2014 - 18:15 Der er 2 kommentarer

Trådløst netværk virker ikke.

Hej alle!
Igår mistede jeg pludselig forbindelsen til nettet på min Acer Aspire E1-571. På de tidspunkt, når jeg kørte en fejlfinding sagde den bar at mit netværks-kabel enten var beskadiget eller ikke tilsluttet ordenligt. Lidt mærkeligt når det er trådløs... I dag siger den så at den trådløse kommunikation er slået fra. Det er også rigtigt da lampen til internettet ikke blinker eller lyser. Jeg har prøvet at trykke Fn + F3 som man skal her på. Det medfører bare at man slår fly til og fra. Det får ikke netværkslampen til at lyse. Nu har jeg søgt og prøvet mig frem med alt hvad jeg kunne finde på nettet uden held. Håber virkelig at der er nogle venlige sjæle, som vil hjælpe mig ud af denne knibe.

Lars
Avatar billede shako Novice
18. februar 2014 - 12:11 #1
Det kan (desværre) være rigtig mange ting.

Når du siger det er slået fra, mener du så du ikke kan oprette forbindelse til trådløse netværk? Kan du ikke se dit eget, eller andres trådløse netværk?

Hvis det er en bærbar computer sidder der ofte en knap der kan tænde og slukke for WiFi. Ellers prøv at gå ind i Kontrolpanel>Netværksindstillinger>Rediger Indstillinger for Netværkskort og Deaktiver dit Trådløse netværkskort, og aktiver det igen bagefter.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2014 - 17:24 #2
Prøv at ring til din internet udbyder de har mange gange en der kan ordne det