Avatar billede hornhoff Nybegynder
14. februar 2014 - 20:43 Der er 1 løsning

Cisco VPN på Mac - serveren svarer ikke

Vi en lidt ældre cisco opsætning, som bl.a. gør, at vi ikke kan benytte Cisco Anywhere clienten.

På min windows pc logger jeg fint på VPN med en Cisco VPN Client version 5.0.07.0290.

Jeg har brugt Mac'ens indbyggede vpn-clietn til at logge på og valgt Cisco IPSec.

Ud for Serveradresse har jeg skrevet ip'adressen fra Host på min pc.

Kontonavn og adgangskode har jeg ikke udfyldt.

Under Godkendelsesindstillinger ud for Nøgle har jeg skrevet Password fra Group Authentication på min pc (for at sikre mig, der er skrevet korrekt, har jeg haft slettet og genskrevet på min pc og kan stadig logge på)

Ud for Gruppenavn har jeg skrevet Name fra Group Authentication på min pc.

Når jeg forsøger at tilslutte skriver den, at vpn-serveren ikke svarer. Som sagt kan jeg to sekunder efter uden problemer logge på via min windows pc.

Nogen gode ideer??
Avatar billede hornhoff Nybegynder
19. februar 2014 - 20:30 #1
Opdateret pix til asa boks og så virker den indbyggede vpn i Mac os X fint.