Avatar billede nicoq Nybegynder
13. februar 2014 - 18:52 Der er 1 kommentar

usynlig minecraft

hej alle sammen
jeg har lige bygget en pc. som jeg har installeret minecraft på.
men da jeg startede det skrev den et eller andet om at jeg skulle installerer gpu driveren så det gjorde jeg. nu kan jeg gå ind på det men alle blokkene er usynlige. jeg kan godt mine dem, men jeg kan ikke se dem FØR jeg samler dem op.
hvad kan der være galt.
MVH. nicoq
Avatar billede repox Seniormester
13. februar 2014 - 19:03 #1
Det er ikke tilladt at have to åbne spørgsmål om det samme.

Luk ddenne og afslut tråden du har startet på http://www.eksperten.dk/spm/991541