Avatar billede kulmbak Nybegynder
11. februar 2014 - 16:44 Der er 2 kommentarer

Manglende lyd i spil?

Hejsa.. Jeg håber at der er en der kan hjælpe mig..

Har pludselig fået problemer med lyden i spillet League of legends, forskellige "lydeffekter" kommer og går on/off..
Der er aldrig problemer med CS:GO, ESO, osv, og heller ikke når jeg hører musik..

Er der nogen der kender til problemet? :)
Avatar billede MirkoNimz Nybegynder
12. februar 2014 - 12:25 #1
Jeg har haft det. Enten skal du bare reinstall spillet (det har ikke noget med din computer at gøre) eller også, må du lige se indstillinger i spillet... tror næppe det har noget med din computer som så at gøre
Avatar billede kitekat77 Nybegynder
08. april 2014 - 21:21 #2
Jeg har har gjort presis det samme som MirkoNimz.. Det virkede også for mig så prøv det ... Håber du får det til at virke