Avatar billede cykelsko1 Nybegynder
11. februar 2014 - 14:44 Der er 5 kommentarer

McAfee virus program - problemer

Har ved årsskiftet fået en ny opdatering af mit virusprogram Mcafee. Efter et stykke tid kom den op og fortalte, at den ikke kunne opdatere programmet. Har henvendt mig til deres support, og fik oplyst, at jeg nok måtte leve det dvs. afinstallere og geninstallere - indtil jeg havde købt det nye windows 8. Er der nogen som har eller har haft de samme problemer.
Ville nødigt installere virusprogrammet i en ny pc. hvis det heller ikke kan køre i windows 8.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2014 - 16:27 #1
Er der nogen som har eller har haft de samme problemer  JA

https://www.google.dk/search?q=mcafee+antivirus+kan+ikke+opdatere&oq=mcafee+antivirus+kan+ikke+opdatere&aqs=chrome..69i57.21632j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8

Find et andet sikkerhedsprogram ! Mcafee har aldrig været et godt program.
11. februar 2014 - 16:31 #2
... enig med #1 ...

Og så mener du vel ANTIvirus program ?  ;-)
Avatar billede cykelsko1 Nybegynder
26. februar 2014 - 14:11 #3
Tak for jeres svar.
Har pt. installeret Microsoft Elements som er gratis, men dette er så kun en stakket frist, da det ikke bliver opdatret efter 8. apr. 14, men pt. fungerer min PC upåklageligt.
Har så også installeret Heimdal som jeg fik anbefalet.
Heldigvis kostede Mcafee "kun" 110 kr. for 1 år.
26. februar 2014 - 14:36 #4
Du mener vel
Microsoft Security Essentials
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/security-essentials-download

Det forventer jeg fortsætter ! Er ikke kun til det gamle XP, hvis det er det du hentyder til ?
Avatar billede cykelsko1 Nybegynder
13. marts 2014 - 13:10 #5
jeg har selv løst mit problem