Avatar billede viwotoy Juniormester
11. februar 2014 - 02:54 Der er 3 kommentarer

Ekstern harddisk melder fejl.

Hej.
Min Eksterne harddisk begyndte på at den ikke kunne vises på min computer, Den kan ikke ses under "denne computer" men jeg kan godt se den under Enheder. når jeg så gik ind og tog en fejltest af den sagde den det her: "Slut enheden til en tilgængelig USB 2.0 port." Jeg har haft den brug mange gange på min computer og nu gider den ikke.
Der efter siger den "USB-lagerenhed kan ikke fungere korrekt med USB 3.0 - Hvilket den har gjort hele tiden, altså fungeret med 3.0?

Hvordan løser jeg dette problem?
Vil lige sige det er en hastesag da jeg ar nogle ting derpå jeg skal bruge hurtigst muligt!

Jeg har en Acer Aspire v5-431P.
Windows 8.1
Det er en WD ekstern hard drive på 2TB (WDBAAU0020HBK-01)
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2014 - 18:33 #1
Har du set, hvad der står under Disk håndtering?
Avatar billede viwotoy Juniormester
11. februar 2014 - 18:41 #2
Der står den er klar til brug.. har dog lige fundet ud af at den siger en mystisk klikke lyd, og da det er meget vigtigt for mig at få de ting som er derpå. så alle svar angående at sende den ind eller noget kan jeg ikke bruge :)
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2014 - 18:55 #3
Klik lyde, det lyder alvorligt. Det er formodentlig læsehovedet.
http://www.youtube.com/watch?v=vbq8vfs1wYY
Hvis det er det, kan du ikke selv afhjælpe problemet. Det er en sag for Ibas, men det er desværre meget dyrt.http://www.recoverit.dk/?gclid=CPiU2Z3SxLwCFTMPtAodqS0AMA