Avatar billede krarup Nybegynder
10. februar 2014 - 21:54 Der er 3 kommentarer

"Factory reset" af HTC one

Hej,
Jeg har haft konveteret min HTC One til en Google play edietion, men da jeg i dag ville konvertere den tilbage til standart, gik det desværre galt. resultater er at telefonen nu genstarter få sekunder efter den er startet op, og det er ikke muligt at lave en factory reset fra bootloaderen.

Er der nogen der har kendskab til et firma, som kan genindlæse en original firmware til telefonen?
Avatar billede chalde Seniormester
11. februar 2014 - 08:00 #1
Såfremt der ikke kommer andet, så tag et kig her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2632736
Stock recovery er stadig WIP i tråden, men hvis du kigger på de øvrige, så kan du muligvis få liv i den igen (eget ansvar naturligvis).
Avatar billede krarup Nybegynder
11. februar 2014 - 09:18 #2
Tak for det. Jeg har efterhånden prøvet alt hvad der er på xda, så har opgivet selv og få det til at virke. Leder istedet efter et firma, som kan fixe denne type problemer.

jeg har forespurgt hos telecare, men det virker umiddelbart ikke til de kan gøre så meget.
Avatar billede chalde Seniormester
12. februar 2014 - 20:50 #3
#2 han har lige opdateret tråden med info om stock.