Avatar billede ZeBa Ekspert
10. februar 2014 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Papirkurv

Jeg kan ikke finde papirkurven ved hjælp af stifinder - skulle den ikke ligge under "Computer"?
På en eller anden måde kom jeg så alligevel ikke ind i den - ikke med stifinder, så jeg ved ikke, hvordan jeg finder ind i den igen.
Men jeg nåede at se, at der kun lå 10-20 filer derind, og ikke en (selvfølgelig meget vigtig) fil, som jeg slettede forleden. Det kan vel ikke passe, at papirkurven tømmer sig selv?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2014 - 20:34 #1
Hvis du i søgefeltet skriver "papirkurv", skulle du kunne keomme til en side der kan vise om du ved en fejl har fået fjernet et tjektegn. Du kan også herinde aktivere andre ikoner på dit skirvebord.
Avatar billede bundgaard666 Nybegynder
10. februar 2014 - 21:23 #2
Prøv det her:
1.Klik på Start, og klik derefter på Kontrolpanel.
2.Klik på Udseende og personlige indstillinger, klik på Personlige indstillinger, og klik derefter på Skift skrivebordsikoner.
3.Markér afkrydsningsfeltet Papirkurv, og klik derefter på OK.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
13. februar 2014 - 07:32 #3
den helt lette,højre klik på skrivebordet,personlige instillinger,skift ikoner på skrivebordet.