Avatar billede Ratpads Nybegynder
10. februar 2014 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Hvor kan man købe musemåtter til enkelt person?

Hej der ude.

Jeg leder efter hjemmesider hvor man kan købe musemåtter til sig selv, uden at skulle bestille halvtreds eller hundrede.

Jeg har kun fundet www.ratpads.net som har stort alle musemåtter både gaming musemåtter, ergonomiske musemåtter mm.

Men kunne godt tænke mig at finde nogle tilsvarende sider så jeg kunne sætte de andre sider op imod www.ratpads.net
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2014 - 18:36 #1
udover, at du KUN kan finde din egen side - så er du luddoven.
google https://www.google.dk/webhp?q=musem%C3%A5tter#q=musem%C3%A5tter
eller se en pcforhandler som fx http://www.proshop.dk/Musemaatte-og-tilbehoer.htm
Avatar billede repox Seniormester
10. februar 2014 - 21:57 #2
Dette er vist at betragte som et selvpromoverende indlæg, så jeg tror bare vi lukker den her.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management