Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
10. februar 2014 - 07:58 Der er 2 kommentarer

Hacker-angreb

Hej,

Websitet, www.cyklingdanmark.dk, som jeg administrerer, er blevet ramt af et hacker-angreb. Jeg har fejlsøgt siden fra top til bund, men kan ikke finde usikkerheden i koden. Er der nogen, der kan hjælpe?

Mvh Kasper
Avatar billede keysersoze Guru
10. februar 2014 - 12:51 #1
Uden at vide hvordan du er hacket og hvad du har gjort indtil nu så her et par forslag;

- Kontroller de maskiner hvorfra siden benyttes for virus og lignende.
- Skift password på FTP
- Hvis du har information om ca hvornår du er angrebet så kontakt webhotellet og hør om de kan give informationer om hvorvidt det fx er sket gennem FTP.
- Skift admin password
- Kontroller om du er sikret mod SQL Injections og XSS.
Avatar billede magic-mouse Novice
12. februar 2014 - 13:44 #2
Du er velkommen til at smide en PM til mig, jeg har tidligere erfaring med oprydning efter angreb.

Skulle måske også kunne finde en reference hvis det ønskes.