Avatar billede Finn_Petersen Nybegynder
06. februar 2014 - 19:39 Der er 2 kommentarer

Youtube viser fejl ved afspilning af video

Hej

jeg er ny herinde. Men jeg er løbet ind i et problem med at få video´er i youtube til at køre.

Jeg bruger Firefox som browser og har indtil fornylig, hvor jeg måtte omformattere min harddisk til fabrikstilstand, uden problemer kunnet se video´er på youtube. Men efter formatteringen er det slut.

Jeg har aktiveret Java, samt lagt den seneste version af adope Flashplayer ind.

Alligevel er problemet der.

Det skal lige tilføjes at på Google Crome kan jeg godt køre videoer fra Youtube.

Med venlig hilsen
Finn Petersen
Avatar billede claes57 Ekspert
06. februar 2014 - 19:48 #1
Google ejer youtube, så de har codecs indbygget.
Alle andre skal have indlæst codec før alle videoformater virker.
prøv med http://www.divx.com/ de kan de mest brugte videoformater på nettet.
Avatar billede Finn_Petersen Nybegynder
06. februar 2014 - 21:23 #2
Hej Claes

Det virkede ikke. jeg må så konstatere at hvis jeg vil se Youtube, så er det på Google Crome. Jeg opgiver at løse problemet.

Mvh Finn