Avatar billede Newbee1 Novice
06. februar 2014 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Azure free

Hej

Jeg har hørt at man kan teste MVC, gratis hos Microsoft.

Det skulle hedde Azure free.

Jeg kan kun finde 90 dages prøvetid.

Er det stadigvæk muligt at teste gratis ud over 90 dage ?

MVH

Tony
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. februar 2014 - 18:22 #1
Hej, Tony.

  Det ville undre - de har givet praktisk talt alt andet trialware samme levetid.

De bedste hilsner
Avatar billede softspot Forsker
06. februar 2014 - 18:31 #2
Du kan oprette en konto i Azure og bruge det til at drive op til 10 websites helt gratis - nu og fremadrettet (også ud over 3 måneder). De må, såvidt jeg husker, bare ikke have et samlet forbrug på mere end 165 Mb udgående trafik pr. måned (indgående er gratis) og et lager på mere end 5 Gb. Du få vist endda også, kvit og frit, en SQL Server database op til 20 Mb stillet til rådighed (du kan vist også benytte MySQL, hvis det er federe for dig).

Når dine sites så vokser sig større, kan du til hver end tid opgradere til en større løsning, uden at du skal igennem en reinstallation af sitet - det sker blot i azure manageren, med ganske få klik (hvis det da kræver så mange) og så er du skaleret op.

Tag et kig på www.windowsazure.com/da-dk/services/web-sites/ for at komme i gang...
Avatar billede Newbee1 Novice
07. februar 2014 - 12:00 #3
Hej softspot

Tak for dit svar, kan jeg give point ?

MVH

Tony
Avatar billede softspot Forsker
07. februar 2014 - 17:26 #4
Ja, du kan give point på dette svar.

Velbekomme :-)