Avatar billede ovec Juniormester
03. februar 2014 - 17:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Awesomehp bliver installeret automatisk

Programmet Awesomehp var kommet ind i min PC - jeg prøvede at fjerne det - med forskellige programmer som jeg kunne finde og var anbefalet - med resultatet at blot mere skrot var indenbords.

Maskinen er oprindeligt monteret med Win 7 senere opgraderet til Win 8 og senere opgraderet til Win 8,1.

Først prøvede jeg en reparation  af dette Win 8,1 - intet resultat - Awesomehp var der stadigvæk.

Så reinstallerede jeg Win 8 - installerede Avast antivirus programmet og kontrollerede at Awesomehp  ikke var til stede.

Så opgraderede jeg til Win 8,1 og da dette var gjort og jeg åbnede Internettet med Explorer var Awesomehp der igen - så jeg er lidt træt af dette program - er der nogen der har en god ide
04. februar 2014 - 06:24 #1
Nemlig ->

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede ovec Juniormester
13. februar 2014 - 23:53 #2
karise_larry - tak for forslaget - det virkede ikke - jeg formaterede - og nu kører den igen.
Er du rar at lægge et svar så jeg kan godkende den - så vi kan få sagen sluttet - men tak for hjælpen
14. februar 2014 - 06:02 #3
Ping...