Avatar billede SvenKH Nybegynder
02. februar 2014 - 16:23 Der er 4 kommentarer

filnavn og sti på fotos

Når jeg bruger mine fotos som skiftende pauseskærm ville det være dejligt at kunne se fil navnet som støtte til hukommelsen.
Jeg har haft det installeret på en tidligere PC hvor det virkede fint, jeg husker det var relativt simpelt at etablere og fjerne igen, men jeg kan ikke finde fidusen på mit nye styresystem.
Kan nogen hjælpe.
02. februar 2014 - 22:21 #1
Velkommen til E. ...

Hvilket Styresystem ?
Avatar billede SvenKH Nybegynder
02. februar 2014 - 23:59 #2
Tak for hurtig respons,
Styresystem er: Microsoft Windows 7 Professional
04. februar 2014 - 06:52 #3
Det kan du ikke som standard i WIN7  :-(

Men sandsynligvis med

http://picasa.google.com/intl/da/

Der indlægges så (også) en Google PAUSESKÆRM ... prøv den's opsætning...
Avatar billede SvenKH Nybegynder
04. februar 2014 - 15:08 #4
Jeg takker, jeg vil prøve det. Jeg har også engang prøvet at opnå det samme med Irfan View, men jeg fandt det meget bruger uvenligt.
Tak for hjælpen og besværet.