Avatar billede kaffepause Praktikant
02. februar 2014 - 13:50 Der er 7 kommentarer

Overfrelse af billeder fra iPhone, helt umuligt....

Hej alle

Jeg har nu prøvet at få billeder fra min iPhone overført til min computer uden held. Jeg har ca. 12.000 billeder fra ferie, 55 GB.

Min telefon godkendes af iTunes og synkroniserer også, men den er hverken under Min Computer eller andet, der kommer heller ikke et pop-up vindue med import af billeder.

Jeg har nu i et par dage prøvet alt jeg kunne finde på nettet, jeg har prøvet at slette iTunes da det pludselig stoppede med at virke, fandt et sted der fortalte mig at jeg skulle gøre det i denne rækkefølge: iTunes - Apple Software Update - Apple Mobile Device Support - Bonjour - Apple Application Support. Dette gjorde jeg, genstartede og installerede iTunes igen med succes. Jeg har prøvet at finde tilkoble min telefon mens iTunes ikke var på computeren og der kunne jeg godt finde den under Min Computer, dog hed den ikke iPhone men kamera, den fortalte dog at der ikke var nogle nye billeder.

Jeg har prøvet at ændre handlinger under Automatisk Afspilning, dog også uden held.

Jeg kan heller ikke finde telefonen under Enheder og Printere, jeg kan heller ikke tilføje en enhed.

Jeg har som sagt prøvet alt jeg overhovedet har kunne finde på nettet og står nu med håret i hænderne, håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe.

På forhånd tak

Computer: HP Pavilion Entertainment PC, Windows 7.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. februar 2014 - 14:09 #1
Har du prøvet i kontrolpanel mappevisning vis sæt mærke i skjulte mapper og drev?
Avatar billede kaffepause Praktikant
02. februar 2014 - 14:14 #2
Hej poko1

Tak for hjælpen og det hurtige svar, jeg har lige prøvet men desværre var det ikke det :(
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
02. februar 2014 - 14:29 #3
Har du eksporteret billederne ind i kamararullen?.

Det jeg plejer at gøre for at lægge billederne over på computeren er ved at sætte iPad/iPhone til computeren og så er det vigtigt at man godkender på iPad/iPhone'en for ellers kommer der indtet på computeren, så skulle der komme er nyt drev frem, så åbner du der og så kommer der endnu et drev som du også åbner, og der skulle billederne ligge inde i nogle mapper, men det gør de kun hvis billederne ligger i kamerarullen.

Håber det hjælper.
Avatar billede kaffepause Praktikant
02. februar 2014 - 14:36 #4
Hej MadsHaupt

Tak til dig også :)
Jeg har næsten alle mine billeder på kamerarullen, når jeg sætter den til computeren kommer der til tider et pop-up på telefonen der spørger om jeg vil godkende computeren, hvilket jeg siger ja til, men der sker stadig ikke noget. Er der et sted på telefonen jeg skal gå hen for at godkende computeren igen?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
03. februar 2014 - 11:34 #5
Jeg den altid gjort sådan?.

Kommer der slet ikke noget i "Computer", når du sætter den til?.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
03. februar 2014 - 11:34 #6
Har du prøvet at sætte den til en anden computer?.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
03. februar 2014 - 11:36 #7
Man skal ikke bruge iTunes til at overfører billeder fra iPad/iPhone til computeren.