Avatar billede flyingmonkeyss Nybegynder
01. februar 2014 - 22:41 Der er 1 kommentar

Bredbånd som mobilt bredbånd.

Hej Eksperter.
Jeg har et enkelt spørgsmål.

Jeg har en almindelig bredbånds internet forbindelse (Router fra internet udbyder) tilsluttet i telefon stikket.

Mit store spørgsmål er så om jeg kan få den til at "virke" som en mobil bredbånds forbindelse.
Med det mener jeg at man ringer op til nettet eller noget i den stil, prøver at forklare så godt jeg kan :0)

Jeg besøger til tider en side som "kræver" at jeg er på et mobilt bredbånd fx. internet via mobil telefonen/usb dongle, men jeg ville gerne kunne gøre det via min faste bredbånds forbindelse da det er billigere end at skulle betale pr. mb/gb download.

Håber der forstås hvad jeg mener og at det kan lade sig gøre =D
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2014 - 09:25 #1
bla tdc play vil have, at man logger ind via sit abonnement, så de har styr på hvilke kunder, der henter hvormeget.
Det har du ikke mulighed for at undgå - men fx tdc play tæller ikke musik med i deres dataforbrug på kontoen (så vidt jeg husker - gider ikke tjekke det).